fredag 24 juni 2011

Dator kraschad

Anledningen till att det dröjt ovanligt länge mellan inläggen den senaste tiden är att min dator bestämt sig för att inte starta mer. Ny är beställd så förhoppningsvis kommer inläggen dugga lite tätare nästa vecka.

I korthet har min vecka sett ut såhär:
Måndag:
Distanspass runt södra Skaraborg. Närmare 6 timmar och 20 mil avverkades.
Fin väg mellan Floby och Slutarp
20 plusgrader och solsken. Benvärmare och skoskydd på plats. Allt i sin ordning med andra ord.

Tisdag:
Backträning i skogarna mellan Skultorp och Simsjön. Avrundade med några tempointervaller.






Onsdag:
Åttakilometaren på Billingehus ett gäng varv. Lerigt men rätt så kul.
Lite ångest att smutsa ner sin cykel på det här viset...

Torsdag:
Tempointervaller på 29ern. Avslutade med lite teknikträning på en blöt Billingeled.

Fredag:
Distans igen. Rullade en sväng till Falköping innan jag mötte upp med Karl och Per hemma hos Karl på Storekullen. Blev någonstans mellan fyra och fem timmar. Trevligt att träna med sällskap. Bakhjulet pajade. Igen. Ingen som har ett set Fulcrum 5 eller 7 liggande?




Just nu känner jag mig lite halvhängig och småförkyld. Hoppas det blir bättre till imorgon för då vankas ett långpass på MTB med delar av 29er-teamet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar