måndag 4 april 2011

Det går bra nu!

Strålande solsken och välsignande vindar! Så kändes det när jag trampade hem från jobbet med backträning i sikte. Första passet för året utan mössa under hjälmen, utan neopren på fötterna. Första passet med tunna handskar samt vanliga cykelbyxor med benvärmare. Passet i sig gick fint. Lyckades plåga mig genom passet från början till slut. Eftermiddagen nådde dock sitt klimax när jag cyklade över till Biltema efter träningen för att nödköpa en reservslang. Där, lite undanskymt, stod en back med inte mindre än 20 slangar, 700x23, till det facila priset av 3 kr och 22 öre stycket! Jag gjorde slag i saken och köpte dem alla och gjorde nog därmed en av mitt livs bästa affärer! Så kändes det i alla fall när jag stegade ut genom portarna. Nu är jag nog mest fundersam om de verkligen är hela eller om det är något annat lurt med dem... Det lär visa sig...
Imorgon blir det nog TC. Var ett tag se'n sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar