torsdag 12 maj 2011

Helgens vapen...




..ser ut så här:
Min Specialized 29er lär dyka upp någon gång i nästa vecka, men tack vare grabbarna på Evald's så slipper jag stå på startlinjen utan konkurrenskraftigt material på söndag. Scotten är neutral i uppförandet och svarar bra så del lär nog göra mig rättvisa trots det faktum att det är en låghjuling.


Imorgon och på lördag räknar jag med att hinna provåka merparten av LBR-banan. Känns dumt att inte förbereda sig när det ändå är hemmabana.

På lördag eftermiddag och söndag innan racet kommer jag finnas i Evalds tält uppe på Billingens stadion. Kom förbi och ta ett snack och kika på lite schyssta cyklar och prylar!

3 kommentarer:

  1. Faan va grymt! Ja vill också ha åkgräsklippare;)

    SvaraRadera
  2. Schysst gräsklippare!
    Cykeln ser najs ut också.

    SvaraRadera
  3. Traktorn är grym! 15 vilda hästar!

    SvaraRadera