onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Piffade upp bloggen med en lite modernare bild. Lånade bilden från Billingeracets hemsida. Misstänker att SCK's ordförande tittar in och läser lite då och då och jag hoppas att han låter mig veta om det inte är ok. Hittade en annan kul bild som visar hur man ser ut när man biter i som allra värst:
Allra sista biten uppför strupen och jag tar ut det som är kvar i kroppen. Uppenbarligen fanns det lite kvar för jag höll de båda som sitter på mitt hjul bakom mig över mållinjen. Fick en liten lucka på asfalten (var annars?) som jag lyckades hålla.

Träningen idag var tämligen lik gårdagens men med aningens piggare ben. Dock inte tävlingsmässiga ännu, men det är lyckligtvis ett par dagar kvar till fredag.

Idag trillade ett paket in i Kvänum innehållandes en styck Specialized Expert 29:er. Ser fram mot imorgon eftermiddag då jag ska åka och hämta den!

2 kommentarer:

  1. Självklart är det ok med bilden ;) Följer med intresse din blogg! Grattis till att det gick bra på LBR! /Jörgen

    SvaraRadera
  2. Tack Jörgen! Och tack för ett grymt arrangemang! Det gjorde ni bra (som vanligt).

    SvaraRadera