lördag 7 maj 2011

Veckan som snart passerat

I veckan som snart passerat har jag uträttat följande:

Jag och Therese har flyttat in i vårt nya hem och börjar så smått komma i ordning:
Därtill har jag varit en sväng på ett fantastiskt fint Kinnekulle i kvällssol och rekat lite inför Evalds Demodagar ihop med Tommy och C Sääv:
...och igår var Fredrik Jansberger på besök hemma i Sjogerstad och då passade vi på att laga lite på hans MTB samt lyckades även klämma in lite grillning. På kvällen byggde jag ihop ett par nya träningshjul till racern. 20 mm höga kolfiberhjul för kanttråd. Blir intressant att pröva. Tyvärr inga bildbevis på det...

...och så idag gjorde jag äntligen slag i saken och satte i batteriet och bytte olja på Duccen. Trivsam känsla spred sig i kroppen när rovan hoppade igång. Nationaldagen på Anderstorp ihop med Ducceklubben  ska bokas snarast!
Till helgen väntar Evald's demohelg på Kinnekulle. Vädret ser lovande ut och jag känner att det kommer bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar